hey

hej hej , och sorry för ja inte har bloggat på ett tag.

Men det är fullt upp . egentligen e de nog ingen som förstår hur det är att samtidigt börja lämna sitt älskade barn på dagis som skriker efter en när man går och sen komma till ett splitternytt jobb där pressen är så hög eftersom de övriga anställda har tidigare erfarenhet , och jag vill ju visa att jag minsann kan lika bra som dom , 
Fast jag inte har någon erfarenhet . Omöjligt . Ja .

Men det är mycket som står på spel och jag vill ha och behöver det där jobbet mer än nån annan, 

Fast det gick bra och ja e nöjd med mig själv  .

Imon ska mammas hjäregull till dagis igen och busa , dom hade tagit kort på sötnosen idag som vi fick med oss hem . Så himla fina kort på vår vackra son. 

 

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag tycker att du var jätteduktig idag. Jag har erfarenhet, men jag tror inte att dom märkte någon skillnad på oss. Jannis sa att han tyckte att du var jättetrevlig & hans fru sa att du var jätteduktig idag. Så jag tror inte att du behöver oroa dej=) Mår du bättre nu förresten?

2009-02-26 @ 21:25:31
URL: http://dolcegirl.blogg.se/
Postat av: angelica

Hur blir det imorgon förresten?

2009-02-27 @ 21:42:34
URL: http://dolcegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0