Väntan...

Hihi . Sitter här jämte granen så fin som luktar pepparkakor *najs* (fast Elliot ville nalla på dom igår...får se hur långe dom får hänga där orörda ;) , men idag måste vi leta upp glittret och stjärnan som är försvunna!?
Igår så va jag och Elliot på vinden och letade efter det i bara pyjamasar , haha jag hann nog säga 50 gånger att "de är skitkallt" utan att tänka på vad jag sa , för helt plötsligt sa Elliot: de e hitkallt. Ups. haha sööt . min lillla härmapa <3

Igår , var jag med min kära pappi på stan , och fick "det sista" gjort . Har bara lite "det sista" kvar nu :)

*en såån till Tobbe
*sånna till domdära^^
*en sån

Ja. det är nog allt.

Så sen är jag klar med julklapparna.
Sen ska man ha nåt fint på sig med på julafton kanske. Det måste ordnas med. men det fixar vi i veckan .


Igår kväll kunde vi inte vänta längre utan då fick Elliot sin första julklapp! Tomten hade vart förbi här när vi var ute och då hade han lämnat en paket :)

Elliot blev så glaaaad lilla snuffepuffe. vilken lycka . Han älskar nog tomten detta året.
Han fick Ice Age 3 *Väldigt passande till vårat LördagsMys <3
Fast lite rädd va han först och ville nästan inte se , för det är ju med dinosaurier och det tyckte han va läskigt först. Men med mamma och pappa på varsin sida som berättade att , "mamman bara vill ha sina bebisar" så gick rädslan över på lilleman .

Han gillade filmen , och ville se på den igen efter den va slut.  men de orkade inte vi så sen gick vi och la oss och myste i mammas och pappas säng allihoppa och därinne ligger mina fina pojkar än och sussar sött  *Kärlek*

Tänk, att om 4 Månader är det meningen att vi ska få en bebis <3 . Elliot säger lillasyster nu , det hade han sagt på dagis också . Sen när vi frågade va han tyckte om våra namnförslag sa han: "neeeeee , lillasyster "

Vi har nog iallafall bestämt nu va det blir för namn, har både pojk och flick namn som vi kommit överrens om .
Så skönt att man är överrens , det va annat när vi väntade Elliot , haha ja fick kämpa för mitt Elliot , och jag vann. Och nu är han väldens mest finaste lilla Elliot <3 mammas&pappas stora kärlek


Kommentarer
Postat av: angelica

Fuskigt att ni e klara med namnen. Hoppas att jag får min vilja igenom oxå=)

2009-12-20 @ 12:55:37
URL: http://dolcegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0