Snölek

Ojojj är precis hemkommen från att har varit ute med Elliot i snön i två timmar :)
traskade ner till stan direkt efter jag hade hämtat lilleman på dagis .
Elliot fick åka snowracer *mycket uppskattat* :D

Sen fixade vi p-piller till våra katter , men jag blev lite förvånad när jag fick lägga 80:- spänn bara i receptkonstnad, VA FAN e de för något dom har kommit på?? det sa dom inget om när jag ringde och bad om receptet , dom tar asså 80 spänn för att skriva 5 ord på ett papper . det kan jag absolut inte minnas att den andra veterinären här i stan tar . SKITDÅLIGT av dom att dom inte sa det när ja ringde. MEN jag är i STORT behov av pillerna så jag plocka ut dom ändå kan inte vänta längre.

Efter det gick vi hem till farmor , men hon va inte hemma :( men vi lekte i snön på deras trädgård och gjorde en snölykta till dom innan vi gick hem :)

Och nu är jag lite hungrig , men vi måste åka och handla mat , de finns inge gott här hemma. Men jag väntar till Tobbe kommer hem för han är iväg med Peppe och lämnar atvn på service.

Jag kan ju hänga tvätt eller plocka disken i köket medans jag väntar
Elliot tittar lite på tv nu , han e lite trött nu efter en dag på dagis och vår utflykt.

Äntligen kom det snö man kunde leka i *yeey*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0