suck

idiot.

-

Idag hyrde jag och älsklings Elliot en film , wallE . Elliot valde själv . Så nu har vi precis kollat på den och efter väntade sängen för lilleman.

Vi har varit i stadsparken i jönköping idag , jag Elliot och underbara mormor & morfar .
Så mysigt där med lite djur och massa lekställningar och så körde Elliot polisbil dessutom. mammas kille det <3

Efteråt blev det en tripp till ikea då. Elliot fick värsta mys nallekudden av morfar & mormor . så snälla
Sen köpte jag lite smått & gott också :)

imorgon ska vi på utflykt :) ska bli roligt.

och sen HATAR jag falska människor.

oj . humörsvängningar


Kommentarer
Postat av: jOnna

Är det brist på mat igen med tanke på humörsväningen? xD (TELL ME, who's the fakey one!)

2009-08-19 @ 19:42:56
Postat av: jOnna

Är det brist på mat igen med tanke på humörsväningen? xD (TELL ME, who's the fakey one!)

2009-08-19 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0