Borde sova

Ja va fan gör jag uppe måste gå å lägga mej ju . ska ju jobba imon . börjar kl. 13 men elliot kommer ju vakna halv 9 eller nåt och imon vill ja inte va lika trött som ja va idag men ändå kan jag inte gå å lägga mej .

Mammis&pappis har vart hos mej och Elliot ikväll . Så mysigt .

Tobben min e och jobbar och det är alltid såhär när han jobbar natt , att ja inte kommer i sängen förren klockan e skit mkt. Men de e läskigt å gå å nana utan han .

Räddade min grannes öl innan med  . Han hade glömt dom utanför dörren , tänk om nån hade kommit och stulit dom för han.

Haha visst är jag omtänksam :)

Kommentarer
Postat av: angelica

du ska få en nalle av mej så kan du sova sen=)

2009-04-10 @ 21:04:10
URL: http://dolcegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0