dagis snart ?

Nu sitter jag framför tvn och äter kvällsmat.
Tobbe gick och la sej precis och Elliot sover.

Idag har Elliot varit jättegrinig idag . Så nu e de väldigt skönt å få ha lite ensam i lugn och ro jag är verkligen helt slut i huvudet och har varit hela dan nästan .

Jag & Elliot var hos Johan & Karin idag , vi var med Karin och Meja och Elliots mormor och hämtade Emil på dagis.
Elliot verkade jätte intresserad av dagis , snart är det dags för honom att börja också , han skulle nog gilla det :)

CheckList:
¤ Ringa om dagisplats igen
¤ Kolla upp tider till öppna förskolan
¤ Söka jobb
¤ Skriva in mig på ams

Jag har lite å göra med andra ord , ska nog ner på stan och fixa lite av de imon.

Näe nu ska ja kolla på tv igen ;) 

KramHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0