piggare nu

ja som tidigare inlägg skvallrar om hade jag lite otur igår då att allt jag skrivit försvann men bara för det ska ja ta och skriva lite om vad som hände igår .

Jag , Elliot , Min bror Johan och hans son Emil var och badade i badhuset i Jönköping . Jätte mysigt fast lite för kallt tyckte Elliot . Men det va skojj, efter det käkade vi på Max *mumma* Elliot satt och dippade pommesen :) Hihi* han e värsta dipp kungen <3 .

Efter det delade vi på oss och Johan & Emil åkte hem till sej och vi åkte iväg hemåt till oss... TRODDE jag .
Vi åkte och åkte och åkte men aldrig kom det några skyltar om att svänga av , skit tänkte jag och drog på vår GPS *tack för den geniala uppfinningen för oss som inte har så bra lokalsinne*
Då tyckte GPSen att jag skulle köra ner från motorvägen och sen köra runt den och sen upp på samma väg igen fast tillbaka till Jönköping då . Så det gjorde vi och på skyltarna stod det att det va 28 km till JKPG , Så när jag sen va i Jönköping igen så hade jag kört 6 Mil fast var ändå där jag började *HAHA*

Sen åkte jag och Elliot hem på riktigt . 4 Mil till . suck* och så va jag as trött när vi kom hem med jag hann inte mer än sätta mej ner förren jag skulle iväg och jobba nårra timmar :P

NU måste jag bara skryta lite också för nu har ja gått ner 7 Kg :) senaste 2 veckorna har ja gått ner 2.5 kg :D
FATTA SKÖNT ELLER!!?
Sakta men säkert börjar jag bli mig själv igen . Och äntligen bli av med dom där extra kilona som smög sig på när jag var gravid .

Mätte mig idag med och sen vecka 37 har jag losat 17 cm totalt på kroppen :) *yeey*

Idag har jag och Elliot bara tagit det lugnt och varit hemma hela dagen och det har varit så skönt faktiskt att inte hålla på å fara .

Tänkte åkt till Anneberg och hälsat på hos Karin och barnen men det gör vi en annan dag *Förlåt Karin*

Nej nu ska jag leka med min vilding till son // HejDå.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så duktig så=) GRATTIS! Kramis

2008-10-28 @ 18:36:40
URL: http://brunettemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0