pulka race

imorse när jag vakna hade ja ont i hela kroppen :P BläH*
Elliot vaknade 8.15 rätt tidigt faktiskt för å va han .
JAja när ja kommit ur sängen så hade ja inte så ont längre iaf så då tvättade ja en maskin och bädda och sånt och sen åkte vi till Elliots mormor och överraskade henne :) hon blev jätte glad såklart :)
Sen var vi ute och åkte pulka och tog lite fina kort han skrattade så gott när han åkte pulka *sötis

Har vart hos Linda och hälsat på med ikväll , kul å träffa henne som vanligt :) och lilla Alex såklart , men han börjar bli stor redan lilla plutten tycker jag. Och Elliot var så duktig och gav Alex tutten när han skrek .

Elliot förstår så himla mycket nu , han e så duktig :) 
man kan säga till han att han ska hämta eller plock
a upp saker så gör han det.
Härmar ord är han med jätte bra på , han e en redig liten härmapa :) så han kommer nog prata tidigt kanske
* min lilla älskling *

Och idag fick jag höra vad jag säger.  
Jag säger ingentingen . Istället för ingenting .
HAHA roligt ju. himla ordmärkar Robban ;)

Ja har nytt mobilnummer med , men de kan ja inte skriva här ju!

imon ska ja nog ner på stan och lämna tillbaka gardinerna ja fick av min underbara snälla mamma , hon ska komma förbi i imornbitti med och hämta en sak , hoppas hon inte e för tidig så vi e uppe jag och Elliot.

Sen måste ja nog kila in på mitt (snart inte) jobb och kolla va fan de e som händer för tydligen har vi ingen chef kvar?

Smsade med Jenn idag med och nu har vi bestämt datum när vi ska komma till henne :) SÅÅÅ KUL va aslängesen vi sågs nu , och det får inte ta så lång tid mellan gångerna, så dumt ju . 

Jag hatar att typ alla mina bästa vänner bor åt helvete långt ifrån mej . Kan inte säga det nog många gånger känns det som , men det är väl så..  om man säger nåt eller tänker nåt och vill nåt tillräckligt mycket så blir det så ? ..
Så om jag säger att jag vill att dom ska bo närmare mig så kommer dom göra det snart ... eller ?

Tur det finns några trogna som stannat här för iallafall :)

HERRÅÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0