hungrig & utan PINkod

jaa nu håller ja på och gör lite middag till mej själv.
Är jätte hungrig faktiskt . Men har inte ätit nåt sen 10 med så de e väl inte så konstigt *hihi*

Va ute och gick en sväng med Elliot innan idag med.
Och för varje steg jag tar kommer jag närmare mitt viktmål ;D

Och idag har jag letat som en GALNING och rensat i varenda pappershög som vi har här och i alla lådor vi har och jag kollade till och med igenom ALLT vi hade slängt i pappersinsamlingen ifall om PINkoden var där men inte fan va den de.

SuCK* vart är den nånstans ????

dumma skit kod.

Nä nu ska ja äta iallafall sen kommer Eve & Peter och ska va barnvakt åt Elliot när jag jobbar.

Kanske skriver mer sen ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0