dåligt uppdaterat

jaa förlååt . men de e så mycket just nu .

Helgen med älsking va underbar :)

I söndags va vi i Sävjö och badade Elliot e skit tuff i vattnet nu och skit söt såklart .

Måndags var jag och Elliot och hälsade på Linda och Alex sen på kvällen åkte jag och Elliot vidare hem till min mamma och pappa och så sov vi över hos dem igår natt tills idag då så rologt var det och jag och mamma satt uppe sent på kvällen och kollade på inredningshemsidor och det va super mysigt .

Elliot somnade jätte duktigt fast han inte va hemma i sin egna säng

Sen idag då skulle mamma va barnvakt åt Meja lite och sen kom Karin och Emil också .

Va på antikloppis innan idag med köpte massa gamla mysiga saker . urkul .

Nä nu e ja jätte trött så ja ska faktiskt gå och lägga mej nu för imorgon ska vi åka till Vimmerby .
HEjdå och GOdnatt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja det har varit lite dåligt uppdaterat ;-) Skojar bara! Kram på dig!!!

2008-11-20 @ 10:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0