stoj&stim

Ja det kan man ju säga lite *pust*
Jagade i hela Nässjö efter Dublo Lego häromdagen. Men det är HELT SLUT i hela stan FFS!

Så idag åkte jag till vetlanda och där hade dom , så nu får min lilla skatt lego på julafton trots allt , skam den som ger sig som man brukar säga ;)

Sen kom vi hem vid 4 och då hade Tobbe precis gått upp och sen så började han vid 6 igen :( Men det är sista natten nu sen ska han va hemma med oss några dar ÄNTLIGEN , Elliot har pratat om pappa jätte mycket i flera dagar nu , han saknar nog pappa lite . Det gör jag med :( men det blev lite mycket nu fast såhär kommer det ju inte vara sen.

Kom precis hem från Eva och Peter , Barbro var där med , dom va lite barnvakt åt Elliot när jag var och handla mat för jag tyckte inte Elliot skulle behöva följa med i fler affärer idag , roligare saker finns det ju att göra för en 1½ åring..
Jag tyckte inte heller det va så himla roligt att handla mat men vissa saker måste man ju bara göra.
Nä så vi kvar hos dom hela kvällen som sagt för vi kom nyss hem :) Har bara hunnit lägga lillprinsen <3

Men lite kul blev det när jag handlade för jag hittade en såndära fin ljusboll som jag köpte och den e så fin . Satte upp den direkt . Så mysig så , fast man kanske skulle haft 2 ?? ..... Äh.

Igår natt sov jag och Elliot över hos min mamma och pappa. Det va kanon mysigt. Elliot somnade jätte duktigt :)

Nähää om jag skulle ta och ta tag lite i mitt hem ... det är lite stökigt här tycker jag haha , det blir så när man inte vart hemma på en dag. Fast det räcker att vara hemifrån 1 timme så är det kalabalik här hemma , det blir lätt så när man har en lite prins som lägger allt vad han hittar på alla möjliga ställen :)

Eller så fixar jag det imorgon och kollar lite på tv nu istället. Det känns faktiskt som en bättre idé .

godkväll*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0