Misstake

Idag har vi lite av en slapp dag här hemma , vi bara gör det som faller oss in helt enkelt :)

Men nu ska pojken min sova en stund. 

Vi har bakat idag , kolakakor .  
MEN . Ett väldigt stort men faktiskt.
Blev inte så många kakor som vart ätliga :(

Vi har ju en varmluftsugn och då har jag ju bestämt för mej att man ska kunna ställa in 2 plåtar på en gång utan problem , så idag tänkte jag att "whatta hell jag måste prova så jag vet lixom hur de funkar"
Skulle jag aldrig gjort.

Så när kakorna var klara så va dom jag hade nederst jätte fina , tills jag vände på dom och dom va lite svarta under  
:( bara å slänga skiten . Men från den plåten jag hade överst klarade sig några iallafall . 
Men så kommer jag iallafall aldrig mera göra igen .

Bakade banansockerkaka igår också , det gillar Elliot :) älsklingpälskling.
Nehe back to reality 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0