lördagkväll

Tobbe jobbar inatt . Så Elliot och jag är ensamma hemma , han sitter och myser i soffan nu :)
så ja tänkte passa på och skriva ett par rader.

Va nere på stan idag med pappa och vi köpte lite julklappar , och jag fick ett par UNDERBARA sockar . tack pappa <3
När jag sedan kom hem så låg Elliot och vilade och Tobbe och halming satt och spela xbox

Så fixade jag lite mat så åt vi och både Tobbe och halming tyckte det va jättegott :) 

Sen när Tobbe åkte ner till securitas så dammsugade jag av här och så satte jag upp två krokar i hallen där Elliot ska ha sina jackor , blev jätte bra .

nä nu ska ja sätta mej jämte Elliot i soffan och lördagsmysa jag med :)




Mina fina sockar


Nya krokarna


Och så avslutar vi inlägget med en bild på världens sötaste Elliot <3

här ser man blåtiran i pannan efter veckans dramatiska olycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0