Later same day....

Jahopp nu har vi vart hemma ett tag , gick tidigare idag för Elliot va inte riktigt på humör , men det blev så att vi cyklade dit istället för att gå så vi vart lite hurtiga iallafall. Ja va genom svett när vi kom fram . Väldigt kul . Njää men inte riktigt kanske men varm som tuuusan. Och när vi cykla hem så flög det små regnpartiklar i luften , och därför ser jag helt fuckad ut i håret nu med. :P haha.
Men de va gött med lite motion juuu jag ska inte klaga! Det är mysigt å cykla med Elliot där bak och han älskar att sitta där och titta på alla bilar plus att vi såg en traktor också :) häftigt värre , vi stabor ser ju inte traktorer så ofta så det är som ett exotiskt djur för oss . HAHA * nej nu vet jag inte vad jag skriver längre . är nog trött eller något.

Tomten kom till förskolan med ju och Elliot va inte alls rädd för han nästan så kul ! Redigt modig kille , han gick fram och hämtade paketen själv typ , så sött . Andra barn skrek av rädsla . Det va kul å se hans reaktion då kommer han gilla tomten som kommer om 5 dar med :)

Elliot fick kritor som alla andra ungar nästan gud vad dålig fantasi folk har *haha*
Vi hade köpt en gosedjurd leopard , flickan som fick den blev jätte glad :)
 
Vvi kommer nog inte gå dit efter jul .
Känner att jag inte har NÅT gemensamt eller nåt å prata om med någon av dom som är där och det är SÅÅ tråkigt.

Förutom Elliots pysslings mamma då hon är snäll och trevlig :)

Men vi kommer iallafall gå på Trall&Sprall efter jul , vi är uppskrivna och får plats i gruppen :) Det ska bli jätte kul!

OCH IDAG

Så SKA vi sätta upp julgranen :D och så kanske jag ska baka lussekatter med. Blev så sugen på att göra det häromdan.
Sen måste jag ner på stan en sväng när darling har kommit hem och köpa sista julklapparna. :)
och posta julkorten ;P nårra dar försent JAG VET . Men vi fick ingen julkortspåse i år så jag glömde datumet.

Tjiiing###

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0