Granen!!

Nu e granen uppe , vår lille fine gran :)

Mamma, pappa, svärmor och svärfar  var precis här och fikade också jätte trevligt. .

Och mamma och pappa hade med sig en julgransmatta och julgransfoten som vi trodde hade försvunnit :)
Och så fick Elliot jätte fina kläder av Eva och Peter . Tack*

Och jag köpte nya gardiner igår till vardagsrummet , som jag satte upp och lade upp igår kväll , så va mamma och pappa på stan idag och köpte ett par till likadana eftersom vi har 2 fönster i vardagsrummet.

Blev jätte fint så nu är ja nöjd . Fast jag har inte hunnit sätta upp dom andra ännu , det gör jag ikväll . Men jag vet att de kommer bli skit fint!

Vi ska ska kolla på Harry Potter med sen vid 19.00 det får vi inte missa!!! :)

Nu ska jag nog kila iväg och handla lite . heejjj

Kommentarer
Postat av: Emelie

God jul tjejen! Hoppas ni får en bra jul:)



Kramar Emelie

2008-12-22 @ 20:35:08
URL: http://brunettemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0