godnatt

ska gå och lägga mej nu tänkte bara uppdatera lite snabbt .

Köpte en svart nyårsklänning idag, på rean dessutom ^^ värsta fyndet :)
sen köpte jag en ny tshirt med , alla mina andra är antingen för små eller för stora och hur snyggt är det lixom

Men det är kul , innan kunde jag köpa L i tröja *biiiiiiiiiiiiiiiig*
nu hänger L och går ner till knäna typ . Fulish

Så det får bli M nu :D gladish . Längtar till jag kommer i S igen *bööhöö* måste lipa lite bara,.

Jonna var här idag ,
Alltid lika kulish haha *
Vi lirade lite rockband och grodspel =P *hhahh*

Och Elliot är världens goaste snuttigulligaste unge som helst vill leka och vara hos mamma hela tiden . min skatt.  <3

NÄ jag ska ta och gå och lägga mej nu och ringa Tobbe . Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Nytt År lilla gumman !

Hoppas ni hade trevligt igårkväll, du var så fin i din nya klänning o lilla koftan. Vi hörs imorrn.

Från lilla mamma

2009-01-01 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0