andra advent

Andra ljuset tänt nu då :) mysigt .

Jag och Elliot var på julmarknad i idag i Eksjö , med mamma pappa Karin & Emil . Mysigt men kallt !
Elliot var så snäll hela tiden . Sötisen .
Emil va med så snäll så men efter ett par timmar blev han lite trött på det ,  haha men sen såfort han kom in i bilen blev han överlycklig :) .
Fick jätte musiga godisar av mamma&pappa på marknaden , dom ska vi festa på ikväll.

OCH inatt sov jag och Elliot över hos Johan & Karin för vi var på kalas där igår på kvällen och så blev det så himla sent så vi stannade över natten . Och sov i borgen , det va supermysigt :)

Tobbe jobbade inatt så han kunde varken vara med på kalas eller marknaden lite synd men så kommer det va nu ibland. Min alldeles egna väktare <3

Tobbe köpte ny jacka i veckan med en skitsnygg vit McKinley jacka. Han vart asfin i den som han alltid är.

Nu sitter lillhjärtat jämte mej här i soffan och kollar lite på teletubbies .

Funderar på om vi ska åka till Jkpg imon och köpa julklappar.
Jag är villig om man säger så . Det är hur Tobbe känner , förstår ju om han kanske vill va hemma och ta det lugnt ist eftersom han jobbade inatt.
Men vi får se.

Satte upp julgardiner i veckan med och tomtarna med när jag ändå va i farten .
Riktig julstämning här nu , bara granen kvar nu .
Men de e ju ett par dar  kvar tills den ska fram.

Så nu är du uppdaterad ;) PussHej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej lilla gumman, Ja det var jättekallt igår i Eksjö. Med det hemkokta godiset var riktigt gott.

Ha de så bra, KRAMA sötnosen från mormor, och säg att han var så duktig igår på julmarknaden.

KRAM Mammis, vi hörs imorron.

2008-12-08 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0