ååååh

Nu vet jag preciiiiis vad jag vill ha
ett svart matsalsbord . Faan va frächt de skulle bli mot allt beiga och vita vi har här .
Eller kanske ek . nä nu blev jag förvirrad igen .

MEN jag kan ändå inte köpa nåt nu.
För jag e fan arbetslös , nästan.
Jobbar 1 futtig timme i veckan . Skrattretande ju.

Jag vill ha ett jobb. Kan inte någon anställa mej ?
Jag är smart & lättlärd .
Jag tar vilket jobb som helst . Nästan .

Jonna & Jag på msn :

jOnna / säger:

imorgon, när ska jag komma?

FiN || TOBIAS & ELLIOT säger:

när som

FiN || TOBIAS & ELLIOT säger:

vi e uppe vid nio kanske åtta till och med för elliot somna tidigt idag

jOnna / säger:

ah okej ^Å^

FiN || TOBIAS & ELLIOT säger:

sen e jag uppe till tolv ett på natten så du kommer när du vill inom 09.00 (ev 08.00) - 01.00

FiN || TOBIAS & ELLIOT säger:

haha

jOnna / säger:

Ah nice ^^

FiN || TOBIAS & ELLIOT säger:

med andra ord e de inte lämpligt att komma mellan 02.00 - 07.59

FiN || TOBIAS & ELLIOT säger:

haha

FiN || TOBIAS & ELLIOT säger:

fattar du

jOnna / säger:

Haha störd du är!


HAHA ROLIGT ;D

Jaja . 
Julen har varit jättefin . På  julafton var vi hos mamma och pappa med min bror och hans familj. 
Så mysigt så. Fick bara huvudvärk en gång på hela dan den gick över efter en kopp glögg när jag gömde mej i sovrummet i 5 minuter.
3 barn under 3 år haha det är CRAAAAZY . men underbart .

Juldagen var så underbart lugn. 

Annandagen - idag har vi firat jul med Eve & Peter och Andreas och Sara och kidsen var där med. Väldigt trevligt , de va ett tag sen man såg dom nu. 

Och jag är nu fetare än någonsiiiiin *klappklapp* 
Har bara gått upp ett kilo kanske under helgen men jag känner mej fetare än ever.
Blääääääääää
Nu ska ja fan sluta med den där skiten . = GODIS I HATE YOU. 

nähäpp gott folk nu ska ja hämta mej ett glas vatten
Hörs snart * Tjing



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0